Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dat kan alleen als je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@vanmauz.nl om te kijken wat mogelijk is.

Ik heb twee kortingscodes en kan er maar één invoeren?

Kortingscodes kun je niet met elkaar combineren. Per bestelling kun je maximaal één kortingscode inwisselen. Bij automatische kortingen wordt in je winkelmandje de voor jou voordeligste korting automatisch toegepast!

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling verzenden wij (tenzij anders staat beschreven) doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen. Je ontvangt na verzending een track&trace link om je pakketje te kunnen volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn voor pakketten €4,95 (NL) en gratis bij besteding vanaf €55,-. De verzendkosten voor bijvoorbeeld een brievenbuspakketje of een pakketje naar België of andere Europese landen worden automatisch berekend in je winkelmandje.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Momenteel hebben we de optie om af te halen uit staan. Wil je toch graag je bestelling op halen? Stuur ons even een mailtje: info@vanmauz.nl

Verzenden jullie ook naar België?

Ja, we verzenden ook naar België! De levertijd kan iets langer zijn dan binnen Nederland.

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, je kunt een product na ontvangst retourneren, mits het ongebruikt en in originele verpakking is. Meer informatie over retourneren vind je HIER.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Meld je retour aan via ons RETOUPORTAAL.

Kan ik een product ruilen?

Wil je een product ruilen? Stuur dan je artikel retour en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste item.

Collectie

Maken jullie ook unieke (dierenprint) tassen op bestelling?

Wij werken samen met een ateliers in India en Italië. Ons concept van de unieke (dierenprint) tassen is dat de tassen worden gemaakt van restanten leer. Leer dat over is uit de productie van bijvoorbeeld schoenen of meubels. Daarom maken we geen tassen op bestelling. 

De tas die ik deze week in mijn winkelmandje had staan is uitverkocht, komt deze tas nog terug?

Van alle onze unieke (dierenprint) tassen is er maar één. Sommige modellen en/of kleuren zijn snel uitverkocht. Een zelfde tas komt dus ook niet meer terug op voorraad. "Buy now or cry later...".

Wanneer komen er nieuwe tassen op de website?

Wekelijks komen er nieuwe tassen online. Dit is niet op vaste tijdstippen en we kunnen ook niet altijd vooraf zeggen welke modellen. Op social media laten we weten als er weer nieuwe items online staan!

Zit er een verkooppunt bij mij in de buurt?

Elke week krijgen we er nieuwe verkooppunten bij. Verkooppunten kiezen vaak een selectie uit ons assortiment. Deze voorraad houden wij niet bij.

Garantie & Tips

Heb ik garantie op mijn tas?

Meer informatie over onderhoud en garantie van je tas, of het bewaren van je sieraden vind je HIER.

Hoe onderhoud ik mijn lederen tas?

Meer informatie over onderhoud en garantie van je tas, of het bewaren van je sieraden vind je HIER.

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur ons een mailtje met je vraag: info@vanmauz.nl. We helpen je graag!